Proprietarii Fisker Ocean ar putea fi nevoiți să suporte costurile reparațiilor legate de rechemările în service. Luni, startup-ul de vehicule electrice a actualizat o pagină de întrebări frecvente referitoare la rechemări, specificând că clienții vor trebui să plătească costurile pentru manopera asociată acestor reparații.
Compania afirmă că lucrează la obținerea fondurilor necesare pentru a acoperi costurile manoperei, pe lângă piesele gratuite pe care le furnizează, dar acest lucru nu este garantat. Iată cum arată acum secțiunea intitulată „Voi fi taxat pentru inspecțiile sau reparațiile legate de rechemare?” (sublinierea noastră):
- Pentru actualizările software livrate over-the-air, nu vor exista costuri pentru dumneavoastră, ca proprietar al vehiculului. Aceste actualizări fac parte din angajamentul nostru de a asigura siguranța și performanța continuă a modelului Fisker Ocean.
- Pentru cele două rechemări care necesită inspecție fizică și reparații legate de mânerele exterioare ale ușilor și pompele electrice de apă, Fisker va furniza piesele necesare și instrumentele de diagnosticare fără costuri pentru dumneavoastră, dar, în acest moment, clientul va fi responsabil pentru costurile manoperei necesare pentru finalizarea reparațiilor. Prin procesul de faliment, Fisker a reușit să finanțeze achiziția pieselor de service, dar finanțarea pentru costurile manoperei nu este momentan disponibilă. A fost o prioritate să se pună la dispoziție piesele de service pentru a evita întârzierea acestor două rechemări de siguranță. Fisker lucrează cu diligență pentru a asigura finanțarea acestor costuri de manoperă și vă va actualiza informațiile pe măsură ce va fi cazul.
Revizuirea de luni marchează a doua oară când Fisker își schimbă poziția privind faptul dacă clienții vor trebui să plătească din buzunar pentru aceste reparații legate de rechemare. Când a fost publicată inițial, la începutul acestei luni, pagina de întrebări frecvente spunea practic ceea ce spune acum—că piesele vor fi gratuite, dar manopera nu va fi acoperită.
În urma rapoartelor din mass-media și a reacțiilor negative din partea clienților, Fisker a revenit rapid. Pagina a fost actualizată pentru a spune: „În ceea ce privește rechemările care necesită inspecții fizice și posibile reparații, Fisker va furniza piesele necesare (inclusiv manopera) fără costuri pentru dumneavoastră.” O săptămână mai târziu, acest lucru nu mai este valabil.
Într-o declarație făcută miercuri pentru InsideEVs, Administrația Națională pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi din SUA a afirmat că „este conștientă de declarația Fisker și lucrează pentru a se asigura că proprietarii de vehicule primesc remedii legate de rechemare fără costuri, conform cerințelor legii federale.”