Mazda și-a depășit recordurile anterioare de vânzări pe piața locală cu un total de 2.794 de unități comercializate pe parcursul anului fiscal 2021-2022. Totodată, în primele trei luni din 2022, compania a înregistrat o creștere cu 102% a modelelor vândute în România față de aceeași perioadă a anului precedent. Cel mai vândut model a fost și de această dată SUV-ul compact Mazda CX-30 cu 307 de modele comercializate în primul trimestru.
Mazda3 și CX-5 au fost următoarele cele mai vândute modele cu 167, respectiv 110 unități livrate în primele trei luni ale anului curent. Primul model electric, Mazda MX-30, a fost livrat către nouă clienți în perioada analizată și beneficiază în continuare de reducerile specifice programului Rabla Plus. În ceea ce privește luna martie, au fost vândute 308 unități, mai mult cu 168% față de aceeași lună din 2021.
„Ne bucurăm să vedem că și în primul trimestru rezultatele sunt în creștere, înregistrându-se o dublare față de anul precedent. Totodată, am obținut un nou record de vânzări în anul fiscal care abia s-a încheiat, cu 2.794 de unități livrate în toată țara. În continuare Mazda CX-30 rămâne cel mai apreciat și vândut model din România, surclasând celelalte modele din gamă. Am încredere că vânzările din acest an vor fi susținute și de SUVul Mazda CX-60, primul nostru model plug-in hybrid, care consolidează tranziția Mazda către segmentul premium”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România. Avantajele Mazda valabile în 2022 includ garanție 5 ani în limita a 150.000 de km și finanțare avantajoasă prin UniCredit Leasing.