Kia a prezentat astăzi tehnologia sa „Software Defined Vehicle” (SDV) care, prin funcțiile la cerere disponibile pentru SUV-ul său EV9 și actualizările software prin satelit („over-the-air” – OTA), le permite clienților să achiziționeze și să instaleze de la distanță noi funcții software în funcție de nevoile lor. Kia, parte a Hyundai Motor Group, a lansat recent SUV-ul său electric EV9. De remarcat, EV9 este primul model al grupului care oferă o gamă de caracteristici și servicii digitale accesibile prin magazinul online „Kia Connect”.
Arhitectura electrică/electronică (E/E) a modelului EV9 permite actualizări de software prin satelit (OTA), oferind clienților flexibilitate suplimentară în selectarea funcțiilor pe care doresc să le actualizeze. Pe lângă experiențele inovatoare, cum ar fi sistemul „Highway Driving Pilot” (HDP), care oferă condusul autonom condiționat de Nivel 3, alte servicii la cerere vor fi introduse în mod continuu prin magazinul online „Kia Connect”, oferind experiențe personalizate și valoare în plus pentru clienți prin tehnologia SDV avansată.
Parcursul viitor al companiei, în ceea ce privește automobilele bazate pe software (SDV), anunțat în octombrie anul trecut la evenimentul „Unlock the Software Age”, evidențiază libertatea de mișcare sigură și confortabilă oferită de software. Software-ul care poate fi actualizat poate îmbunătăți funcțiile automobilului, inclusiv siguranța, confortul, conectivitatea, securitatea și performanța de condus, pentru a oferi clienților experiențe inovatoare. Îmbrățișând cea mai recentă tehnologie, Kia oferă clienților experiențe personalizate, de ultimă oră și deschide calea către o nouă eră a mobilității.
Serviciile la cerere și actualizările software prin satelit (OTA) deschid calea către automobilele bazate pe software (SDV)
Lansarea modelului EV9 de către Kia marchează un mare pas înainte pentru era automobilelor SDV. Una dintre cele mai notabile caracteristici ale modelului EV9 este capacitatea extinsă de actualizare a software-ului prin satelit (OTA). Spre deosebire de modelele anterioare, capacitatea de actualizare software prin satelit (OTA) a modelului EV9 permite actualizarea nu doar a componentelor de bază ale automobilului, ci și a caracteristicilor sale de confort, oferind acestuia posibilități nelimitate ca automoibl SDV.
Prin capacitatea extinsă de actualizare a software-ului prin satelit (OTA), diferite funcții și specificații de confort pot fi acum adăugate sau actualizate fără a necesita o conexiune separată a echipamentului la automobil. Acest lucru este posibil prin comunicarea fără fir (wireless) între serverul cloud și automobil, permițând actualizări ale software-ului unității de control fără ca clienții să fie nevoiți să viziteze un centru de service.
Integrarea unităților de control ale automobilelor în patru zone funcționale, bazate pe o arhitectură centralizată de domeniu, este în conformitate cu strategia SDV a Grupului. Acest proces de integrare a redus semnificativ numărul unităților de control, oferind o bază tehnologică robustă pentru funcționarea eficientă a automobilului și îmbunătățirea performanței.
Clienții pot personaliza funcțiile oricând și oriunde prin magazinul online „Kia Connect”
Kia face un pas înainte pentru a oferi clienților săi o experiență personalizată pentru automobilul lor. Compania a anunțat recent introducerea primului serviciu ”la cerere” (on demand) pentru modelul Kia EV9, care va fi disponibil prin magazinul online „Kia Connect”.
Magazinul online „Kia Connect” oferă o gamă de funcții, cum ar fi „Remote Smart Parking Assist 2”, care le permite șoferilor să parcheze și să iasă din parcare cu ajutorul sistemului inteligent de asistență la parcare controlabil de la distanță. De asemenea, magazinul oferă o funcție numită „Lighting Pattern”, cu cinci moduri de afișare diferite pentru cele două grupuri de lămpi mici în formă de cub integrate în partea din față a SUV-ului. Scopul final este de a oferi o gamă mai largă de funcții de înaltă tehnologie în viitor.
Clienților li se oferă o libertate și o flexibilitate fără precedent în a alege și achiziționa funcțiile pe care le doresc în orice moment și din orice locație. Cu magazinul online „Kia Connect”, clienții pot naviga și selecta fără efort funcțiile pe care le doresc, fără a fi limitați de constrângerile specificațiilor lor inițiale de achiziție.
Angajamentul ferm al mărcii Kia de a extinde posibilitatea clienților de alegere și de a oferi produse cu utilizare nelimitată este evident în concentrarea sa pe satisfacerea nevoilor unice ale bazei sale diversificate de clienți, inclusiv a celor care optează pentru leasing, închiriere și vânzare de mașini rulate. Compania este dedicată dezvoltării de servicii ”la cerere”, care sunt personalizate în funcție de stilul de viață individual și care permit clienților să-și personalizeze direct produsele, îmbunătățind și mai mult experiența lor de condus.
Misiunea Hyundai Motor Group de a depăși limitele personalizării automobilelor și de a promova progresele tehnologice
Hyundai Motor Group se dedică dezvoltării continue a celor mai noi tehnologii de mobilitate. În acest scop, compania pune accent pe crearea de produse și servicii care permit clienților să-și exprime individualitatea și să-și îmbunătățească opțiunile de divertisment.
Astfel de caracteristici includ servicii legate de divertisment, cum ar fi filme, jocuri și conferințe video, care sunt foarte relevante în contextul mobilității ca spațiu de locuit. În plus, ca răspuns la tendința de personalizare, Grupul intenționează să dezvolte în continuare produse și servicii care să permită clienților să-și exprime individualitatea prin sisteme de afișare, sunet, iluminare și alte mijloace.