Componentele suspensiei contribuie nu doar la confortul pe drum, ci și la siguranță. În cazul unui pivot de suspensie, acesta este, de asemenea, o parte integrală care servește drept un punct major de legătură în sistem. Acum, există 4.595 de Ford Mustang (doar pentru anul model 2024) care ar putea avea un defect la această componentă. Dacă aceasta cedează, ar putea duce la consecințe periculoase.
Mai exact, Ford spune că pivoții de suspensie din spate din vehiculele vizate de acest recall ar putea să se fractureze. Această problemă potențială se datorează evident unor imperfecțiuni de turnare care au apărut la furnizor. Un filtru de impurități s-ar putea să nu-și fi făcut treaba și, ulterior, a permis zgurii să intre în cavitatea piesei.
Mai multe: Ford GT, Mustang și Ranger sunt afectate de o interdicție de condus din cauza airbag-urilor
Dacă pivotul cedează, roata(ele) din spate ar putea ajunge să fie întoarsă(e), ceea ce este evident o problemă, având în vedere că Mustangul nu vine cu direcție pe roțile din spate. Din acest motiv, Ford dorește ca proprietarii vehiculelor afectate de acest recall să își aducă mașina(ele) pentru o inspecție tehnică.
Lucrătorii vor verifica pur și simplu numerele de serie specifice pentru a determina dacă pivoții în cauză trebuie înlocuiți. Ford alocă 2,9 ore de muncă pentru a face această operațiune, și asta doar dacă totul merge perfect. De asemenea, se acordă ore suplimentare de muncă pentru lucruri precum alinierea, trimiterea fotografiilor și altele.
Ford recheamă în service modelele Mustang 2024 pentru brațe de control care ar putea să se rupă.
Vestea bună este că partea de inspecție nu ar trebui să dureze mult odată ce mașina este pe rampă. Tehnicienii nu trebuie nici măcar să demonteze anvelopele. Ford le instruiește să ridice vehiculul și să verifice pur și simplu numerele ștanțate pe piesă.
Producătorul spune că nu are cunoștință de accidente sau răniri legate de această problemă. În același timp, știe de două rapoarte potențial legate de Mustang-uri cu pivoți de suspensie crăpați.
Raportul de rechemare trimis către NHTSA spune că dealerii sunt deja informați despre problemă și că proprietarii ar trebui să primească o scrisoare despre situație până pe 30 ale acestei luni.