Astăzi, Kia a intrat pe lista exclusivistă „TIME 100 Most Influential Companies” (Top 100 cele mai influente companii conform revistei TIME), lista evidențiind companiile care au un impact extraordinar în întreaga lume. În 2022, Kia America a sărbătorit al 30-lea an de activitate și a livrat cele mai bune vânzări anuale din istoria companiei.
Kia se concentrează pentru a deveni lider în mobilitate prin popularizarea automobilelor electrice și furnizarea de soluții de mobilitate sustenabilă, inclusiv automobile PBV (purpose-built vehicles), promovând o producție mai sustenabilă prin utilizarea materialelor reciclabile și a energiei curate ca membru al Climate Group RE100.
„La Kia, credem că mișcarea inspiră idei și suntem onorați să fim incluși pe lista TIME a celor mai influente 100 de companii din 2023”, a declarat Seung Kyu (Sean) Yoon, președinte și CEO, Kia North America și Kia America. „Scopul mărcii Kia este de a oferi produse noi și servicii cu impact semnificativ care să inspire clienții și să le ofere timp pentru activitățile de care se bucură cel mai mult și ne vom continua eforturile de a stabili un model de afaceri inovator și centrat pe client.”
Încrederea în brandul Kia continuă să crească pe baza produselor premiate, cum ar fi EV6, care a câștigat recent premiile „2023 North American Utility Vehicle of the Year” (Vehiculul utilitar al anului în America de Nord în 2023) și „World Performance Car of the Year 2023” (Cea mai performantă mașină din lume în 2023). Kia intenționează să construiască o gamă de 15 modele electrice la nivel global până în 2027, inclusiv SUV-ul emblematic EV9 dezvăluit recent. Kia va continua să implementeze noi tehnologii și intenționează să ofere funcții de conectivitate tuturor modelelor noi lansate după 2025, permițând clienților să-și îmbunătățească experiența deținerii automobilului prin actualizări prin satelit (OTA).
Pentru a compune lista, TIME a solicitat nominalizări în diferite sectoare și a chestionat rețeaua sa globală de colaboratori și corespondenți, precum și experți externi. Apoi, editorii TIME au evaluat fiecare nominalizat pe baza unor factori cheie, inclusiv impactul, inovația, ambiția și succesul. Rezultatul este un grup variat de 100 de companii care ajută la trasarea unei căi esențiale înainte.
Puteți vizualiza aici lista completă: time.com/100companies